מדפים ממתכת – בדיוק מה שהמחסן שלכם צריך

מערכת שורש  א כסליו, תשפא  11/17/2020

מדפי מתכת יכולים לעשות הבדל ענקי באופן האחסון במחסן, בצורת האחסון, בבטיחות ובאורך חיי המדף
.......................

מדפים ממתכת – בדיוק מה שהמחסן שלכם צריך

צילום: depositphotos

לא משנה אם מדובר במחסן של העסק, או במחסן שחצר הבית שלכם, מדפי מתכת יכולים לעשות הבדל של ממש בחיי היומיום או באופן העבודה. בשנים האחרונות מדפי העץ נדחקו לשוליים, כאשר מדפי מתכת תפסו את אור הזרקורים בכל הנוגע לאחסון ביתי ותעשייתי.

נושאים בנטל

מדפי מתכת הם חזקים ואיתנים, מה שמבטיח שיישאו במשקלים כבדים. כאשר מדובר למשל על מחסן של כלי עבודה כבדים, רהיטים, או כל ציוד כבד שלא יהיה, אתם רוצים להיות בטוחים שהמדפים יישאו בעומס. בסופו של דבר, מדובר בבטיחות של העובדים במחסן, לצד הבטיחות של הסחורה, שתישאר בטוחה ושלמה. אל תנסו לחסוך במדפים רעועים שעלולים לאכזב אתכם, ולהתנדנד בקלות.

עיצוב חדשני

מדפי מתכת שנמצאים בספרייה למשל, או במשרד צריכים להיות מעוצבים ונעימים לעין. מדפי המתכת נמצאים ברוב הפעמים במחסנים, אבל בזכות העיצוב האסתטי שלהם, הם לגמרי יכולים להגיע למשרדים, או אפילו כספרייה ביתית. מדפי מתכת משמשים לרוב לאחסון מסמכים, קלסרים ותיקיות. גם בארכיונים נוכל לראות את מדפי המתכת, שנושאים בקלסרים שמצטברים לאורך השנים, ומסייעים לארגן אותם בצורה מסודרת.

מחסן מסודר – סדר בראש

כל מי שניהל מלאי או עבד בחייו, יודע כמה מחסן מבולגן יכול להקשות על העבודה. כאשר מנסים לבצע הזמנות של ציוד שנגמר, או כשמנסים לאתר פריט כלשהו במחסן. מדפי מתכת מסייעים לארגן את הציוד בצורה הטובה ביותר, לשמור על סדר בעיניים, ולנהל את המלאי בצורה הטובה ביותר. מדפי המתכת הם רחבים וגבוהים, ומאפשרים אחסון של סחורה רבה מכל הסוגים. במחסנים גדולים ניתן להוסיף שלטי הכוונה, ותוויות על מדפים ממתכת כדי להקל על ההתמצאות במחסן.

אחרי שהבנו שמדפי מתכת הם נהדרים למחסן שלנו, מה צריך לבדוק לפני שרוכשים מדפים ממתכת?

  • אחריות

קיימות חברות רבות שמציעות אחריות על המדפים. כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שלא משנה מה קורה, נוכל לקבל מדף חלופי, או תיקון במידת הצורך, שכלול באחריות. בררו מראש עם החברה שמספקת את מדפי המתכת מה אורך האחריות, ואילו מקרים היא כוללת.

  • מדפים בהתאמה אישית

לא מעט חברות בשוק מציעות מדפים ממתכת בהתאמה אישית. כך תוכלו להרכיב את המדף שיתאים למחסן שלכם ככפפה ליד, מבחינת גובה, אורך, ועומק. עם מדפים ממתכת בהתאמה אישית, תוכלו לנצל את השטח שברשותכם בצורה המקסימלית, ולא להתפשר על מדף שמתאים "בערך".

  • מדפים שילוו אתכם לאורך שנים

בין אם אתם בעלי מחסן, ובין אם אתם מחפשים מדפים ממתכת לשימוש פרטי, עליכם לחשוב לטווח הארוך, ולשאוף למצוא מדפים שילוו אתכם לשנים ארוכות. כפי שוודאי תהיתם לעצמכם, מדפים ממתכת חשופים לחלודה ולנזקים לאורך השנים. המפתח הוא למצוא מדפים שעשויים ממתכת שלא תחליד בקלות, ושתהיה חזקה בתנאי מזג האוויר השונים. בין אם מדובר במדפים למחסן מקורה, או לאחסון תחת השמש.

מדפי מתכת יכולים לעשות הבדל ענקי באופן האחסון במחסן, בצורת האחסון, בבטיחות, באורך חיי המדף. בצעו סקר שוק מעמיק לפני שאתם קונים מדפים ממתכת, על מנת למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם, במחיר זול, אך אל תתפשרו על איכות גבוהה.